Noni, nyt mul on sit taas menny pari kuukautta ennen kun saan jotain tänne aikaseks.. D: Mut hei, ei se mitään, nyt koitan olla aktiivisempi.. Mutta aiheeseen, onkos teillä kesällä tiedossa mitään erikoista ? Musta tuntuu että tästä kesästä tulee ihan loistava ! Ekaks kesäloma lähtee käyntiin kolmen päivän leirillä, Pihlan ja Emmin kanssa. Sitten n. viikon päästä lähdetään perheen kanssa Englantiin. Oon niin innoissani tästä ! Englannissa en oo oikeen ikinä käynyt, jos sitä ei lasketa kun matkalla Californiaan, Lontoossa oli välilasku ja vietin 2h lentokentällä.. :D
Mutta sen reissun jälkeen onkin vähän pidempi tauko.. :DD 27.6 on One Directionin keikka Olympiastadionilla. Okei, en voi ees sanoin kuvailla kuinka mä ootan sitä. Neljä vuotta sitä oon odottanu, ja tänä kesänä se vihdoin tapahtuu. :) Lähetään aamulla aikasin, äitin ja Emmin kanssa kohti Helsinkiä, mennään varmaan bussilla. Sitten viedään kamat hotellille ja mennään stadionille odottelemaan. Aattelin että sieltä voisin vaikka laitta jtn videota, mutta sen näkee sitte.. :D Ja yks asia mua tässä oikeestaan vähän häiritsee.. Päästään hotelliin vasta kolmelta, ja ovet stadionille aukeaa 16:30. Ei se muuten mitään haittais, mutta kun meillä on kenttä liput, ja halutaan tietty mahdollisimman eteen.. :DD
Ja keskikesällä meille tulee koira ! Se ei kyl tosiaan oo vielä ihan varmaa.. Shetlanninlammaskoirasta ollaan haaveiltu, ja jos meille koira tulee niin se on kyllä varmasti se. :) Tällä kertaa saatte vähän eläinkuvia. :)