9/11/2016

SIÓFOK - BUDAPEST

Eli siiiss oltiin kesälomalla Unkarissa ! Siit on nyt suunnilleen 10 vuotta kun muutettiin sieltä takas Suomeen, eikä olla sen jälkeen siellä käyty. Ensin mentiin Siófokiin, jossa oltiin jotain neljä päivää ehkä ? En muista.. :D Meijän hotelli oli ihan Balatonin rannalla, ja kun varattiin sitä hotellia, katottiin et ihan sen vieressä on Subway. Olin niin innoissaan siitä mut sitten ku päästiin sinne ni sehän oli koko subi remontissa, eikä sinne voinu mennä. Käytiin varmaan joka ilta meijän hotellin omassa ravintolassa, jossa tilasin aina saman annoksen. :D Ja oikeesti se alue missä meijän hotelli oli oli vaan niin ihana !!!! Siellä oli sellasii niin kivoi pienii ruokakauppoi mitkä oli vähän niinku ulkona, et niis ei ollu ovii. Niist ostin joka päivä ainaki 4 mehujäätä. Ne oli kyl ihan sairaan halpoja, joku 200ft mikä on siis alle euron. Muutenkin siellä oli kaikki tosi paljon halvempaa kun Suomessa.











Sitten me lähettiin Budapestiin, ja oltiin sielläkin joku 4 päivää. Käytiin kattomas Picasson näyttelyy, shoppailemas WestEndiss (joka oli ihan järkyttävän iso en ees pysty kuvailee), ja käytiin syömäs sushii jossain tosi hienossa ja kalliissa paikas. :D 















3/27/2016

TAMPERE

Okei elikkä siis nyt tulee postausta pitkästä aikaa! :D JA miettisin että mistä tekisin tätä, niin ekana mieleen tuli syysloman tampereen reissu. Siitä on siis jo aika kauan aikaa, mutta ei se mitään kai? Tuli siellä otettuu niin paljon kuvii, niin saisin niitä tähän sitten. :) Oltiin siis äitin ja pikkusiskon kanssa kolme päivää siellä. Mitä kuvissa ei näy niin käytiin myös paljon kaupoissa ja esim. kissa kahvilassa, joka oli muuten tosi kiva paikka! Kissat oli ihania ja henkilökunta oli tosi mukava, suosittelen ehdottomasti kaikkille! Oon pienenä asunut Tampereella, niin siellä on kiva aina välillä käydä. Ja niinkun kuvista näkyykin, ilma oli tosi ihana. :)