3/27/2016

TAMPERE

Okei elikkä siis nyt tulee postausta pitkästä aikaa! :D JA miettisin että mistä tekisin tätä, niin ekana mieleen tuli syysloman tampereen reissu. Siitä on siis jo aika kauan aikaa, mutta ei se mitään kai? Tuli siellä otettuu niin paljon kuvii, niin saisin niitä tähän sitten. :) Oltiin siis äitin ja pikkusiskon kanssa kolme päivää siellä. Mitä kuvissa ei näy niin käytiin myös paljon kaupoissa ja esim. kissa kahvilassa, joka oli muuten tosi kiva paikka! Kissat oli ihania ja henkilökunta oli tosi mukava, suosittelen ehdottomasti kaikkille! Oon pienenä asunut Tampereella, niin siellä on kiva aina välillä käydä. Ja niinkun kuvista näkyykin, ilma oli tosi ihana. :)

 
 
 
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti