2/03/2015

aloitus +kuvia

Moi! Päätin vihdoin ja viimein alottaa bloggaamisen kunnolla. Mulla on ollut varmaan miljoona blogia, ja sitten viikon päästä en ookkaa enää halunnu blogata. :D Toivottavasti niin ei käy tällä kertaa ! Mutta, olen siis Viivi, 13-vuotias tyttö Salosta. Voisin kertoo tässä ekaksi jotain ihan perustietoja itsestäni.. :D 

Okei, harrastan ratsastusta, showtanssia, voimistelua ja piirtämistä. Oon harrastanu ratsastusta ihan pienestä asti. Tai no, virallisesti alotin ekalla luokalla, mutta ennen sitä kävin aina välillä jossain ratsastamassa. Showtanssia olen harrastanut n. 2½ vuotta ja voimistelua vasta vuoden. Ja tiedän, aloitin voimistelun vähän myöhään, mutta olen kovasti harjoitellut ! :D Voimistelen ihan kotona, ja välillä meen tanssisalille harjottelemaan. En siis käy missään esim. telinevoimistelussa. Piirtämistä olen taas oikeastaan aina harrastanut. Pienestä asti oon rakastanut piirtämistä. :) 

Mun perheeseen kuuluu äiti, isä, pikkusisko ja kissa. Kissan nimi on Valkee, ja hän on maatiaskissa. Valkee muutti meille vasta n. 1½ vuotta sitten. Valkee on alunperin virosta, ja hänen alkuperäinen nimi oli Valgege. Valkeen edellinen omistaja ei ollut pystynyt huolehtimaan hänestä, ja hänet oli viety Salon seudun eläinsuojelu yhdistykselle. Sieltä hän tuli sitten meille, ja elää nyt onnellista elämää. :)

Lempimusiikkiani on one Direction, Miley Cyrus, Katy Perry ja Little Mix. Tottakai kuuntelen muutakin, mutta nää on lempparit. :D Kysykää vielä, jos jäi jotain kysyttävää. Nyt saatte vanhoja ja uusia kuvia! :D








vähän huono laatu vikoissa, mut whateverrrrr





4 kommenttia: