Nonii, oltii tossa melkeen kaks kuukautta sitten Lontoossa, enkä vieläkään oo saanu mitään postausta aikaseks... Mut ei se mitään, nyt sitä tulee! Oltiin siis 7.-13.6. Lontoossa. Lähettiin lauantaina suunnilleen neljältä aamulla lentokentälle. Lento lähti klo 8:00, ja kesti 2 tuntia ja 55 minuttia. Ei saatu lentokoneessa mitään ruokaa, joka kieltämättä vähän harmitti, koska rakastan lentokoneruokaa.. :D Saatiin me tosin juotavaa, ja oli kyllä vaikka mtä hyviä vaihtoehtoja, ja otin sitten vaan vettä ja teetä. Mulla on vähän lentopelkoa, mutta koitan päästä siitä eroon ja ostin lukemistakin koneeseen. Ei sitten tullut sitäkään luettua koneessa koska nukuin melkeen koko matkan, tai kuuntelin musiikkia.Ja nyt jälkeenpäin vähän harmittaa, kun istuin käytävän puolella, enkä saanut otettua kuvia ikkunasta. Tuon ekan kuvan otti siis mun pikkusisko Milja. :D Takas tullessa sain kuitenkin istua ikkunan puolella, mut ei ihan noin hienon näköstä ollut sillon. Oli kyl tosi kiva reissu, ja menisin ihan varmasti uudestaan. Lemppari juttu oli ehkä Madame Tussaudsin vahamuseo, tai se Harry Potter studio tour, tai ehkä vaan ihan kaikki. :D London Eyehinkin sitten loppujen lopuks menin, vaikka en millään ois uskaltanu, mutta äiti lupas että jos menisin ni hän ostais sieltä 1Dn keikalta mulle keikkapaidan, eikä mun tarvis ite ostaa sitä. :D Oxford street käveltiin kaks kertaa läpi ja käytiin kaikissa ihanissa kaupoissa. Ja käytiin kahdessa eri Primarkissa! Toisessa oli neljä kerrosta ja toisessa kaks. Ne kerroksetkin oli jo ihan älyttömän isoja. Mut sieltä löyty kyllä kaikkee ihanaa. Ihan varmasti nyt kyllä unohdin jotain, mut nyt laitan vaan kuvia, enkä selittele enempää!
7/31/2015
6/28/2015
ON THE ROAD AGAIN TOUR
Eilen oli siis One Directionin Suomen keikka! Enkä pysty ees sanoin kuivailemaan kuin hieno kokemus se oli. Oltiin jonottamassa kenttä neloselle vaan 2h ja saatiin silti tosi hyvät paikat. Portit ''avattiin'' klo 16:30, mutta päästiin vasta 17:45 sisään, koska kentät päästettiin 1 kerrallaan stadionille sisään. Päästiin TOSI hyville paikoille! Sanottaisko et oltiin suunnilleen viidennessä rivissä. Sit siellä tungoksessa odotettiin vielä 3h 15min ennen kun 1D lopulta tuli lavalle. Tarkotus oli et keikka ois alkanu 20:30, mut alkokin vasta yheksältä. Ennen sitä kuitenkin lämppäreinä oli Isac Elliot ja McBusted. Isac oli lavalla n. 45min, ja McBusted n. tunnin. Ja kyllä jalat todellakin oli siinä vaiheessa jo väsyneet, ku melkeen 6 tuntia jo odotettu. Onneks välillä pystys istumaan, välillä kuitenkin kentällä oli niin kauhee tungos, että ei edes mahtunu istumaan. Mut sitten kun 1D vihdoinki tuli lavalle nii se kaikki oli todellakin sen arvosta! Heti kun Intro alko tajusin, että ihan oikeesti nään ne. Olin odottanu sitä 4 vuotta!! Oon niin kiitollinen että pääsin sinne keikalle, kiitos siis äiti kun ostit liput. ♥ Ekaks en meinannu edes nähdä mitään, koska kaikki kuvas Introa ja Cloudsia, mut onneks siellä oli ne isot screenit. Mut sitten ku ekana näin Niallin ni meinasin pyörtyy, ihan oikeesti tuntu et jalat lähtis alta. Onneks kaikki kuitenki meni hyvin! :D Se oli oikeesti ihan uskomaton tunne, ku neljä vuotta on ollu Directioner ja tietää ihan tarkalleen miltä jokanen näyttää, ja sitte näkeeki ne ihan oikeesti omilla silmillä ekaa kertaa... Mutta joo, ihan uskomaton kokemus ja toivottavast pääsen kokemaan sen pian uudestaan! Tässä viel kuvia. :) (Kuvien laatu saattaa olla vähän huono, koska sinne ei saanu ottaa järkkäriä, ja mun digikamera toimii tosi hitaasti, joten kuvasin puhelimella!!)


Tilaa:
Blogitekstit (Atom)


