Nonii, oltii tossa melkeen kaks kuukautta sitten Lontoossa, enkä vieläkään oo saanu mitään postausta aikaseks... Mut ei se mitään, nyt sitä tulee! Oltiin siis 7.-13.6. Lontoossa. Lähettiin lauantaina suunnilleen neljältä aamulla lentokentälle. Lento lähti klo 8:00, ja kesti 2 tuntia ja 55 minuttia. Ei saatu lentokoneessa mitään ruokaa, joka kieltämättä vähän harmitti, koska rakastan lentokoneruokaa.. :D Saatiin me tosin juotavaa, ja oli kyllä vaikka mtä hyviä vaihtoehtoja, ja otin sitten vaan vettä ja teetä. Mulla on vähän lentopelkoa, mutta koitan päästä siitä eroon ja ostin lukemistakin koneeseen. Ei sitten tullut sitäkään luettua koneessa koska nukuin melkeen koko matkan, tai kuuntelin musiikkia.Ja nyt jälkeenpäin vähän harmittaa, kun istuin käytävän puolella, enkä saanut otettua kuvia ikkunasta. Tuon ekan kuvan otti siis mun pikkusisko Milja. :D Takas tullessa sain kuitenkin istua ikkunan puolella, mut ei ihan noin hienon näköstä ollut sillon. Oli kyl tosi kiva reissu, ja menisin ihan varmasti uudestaan. Lemppari juttu oli ehkä Madame Tussaudsin vahamuseo, tai se Harry Potter studio tour, tai ehkä vaan ihan kaikki. :D London Eyehinkin sitten loppujen lopuks menin, vaikka en millään ois uskaltanu, mutta äiti lupas että jos menisin ni hän ostais sieltä 1Dn keikalta mulle keikkapaidan, eikä mun tarvis ite ostaa sitä. :D Oxford street käveltiin kaks kertaa läpi ja käytiin kaikissa ihanissa kaupoissa. Ja käytiin kahdessa eri Primarkissa! Toisessa oli neljä kerrosta ja toisessa kaks. Ne kerroksetkin oli jo ihan älyttömän isoja. Mut sieltä löyty kyllä kaikkee ihanaa. Ihan varmasti nyt kyllä unohdin jotain, mut nyt laitan vaan kuvia, enkä selittele enempää!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti